dimecres, 22 d’agost del 2007

Koh Tao

Ei!! Aixo es com un paradis!! Estem a l Illa de Koh Tao des de fa uns 3 dies i es precios, les platges, les palmeres, els bungalows, les nits... Aixo son unes senyores vacances! Despres de veure ho ja ni recordo el que ens va costar arribar fins aqui, casi 2 dies sense dormir o dormint a estones, ara ja estem totalment recuperats.

El Ramon ja casi casi te el certificat Padi (ara deu estar pels fons marins), jo finalment no he pogut fer el curs de submarinisme (ja us ho explicarem amb mes detall) pero no passa res, m estic relaxant a la platjeta (i agafant coloret), llegint llibres. Ah! I no us ho creureu! M he trobat a uns companys de Llicenciatura! Si, si, ahir passejant per la platja (pels que sou de la Llicenciatura, la Noe que esta tornant d Australia, el Dani i el Jordi). No ens ho creiem ni ells ni jo! En aquesta illa tant petita i a sobre a la mateixa platja! Total, que al final resulta que som veins de resort!

L altre dia, abans de marxar de Chiang Mai ens vem fer un food massage. Ostres, per poques pessigolles que tingueu als peus no us ho recomano, jo ho vaig passar una mica malament, on no em feia pessigolles (que era casi a tot arreu) em feia mal. I es que les punyeteres saben trobarte els punts claus! Aixo si, despres et quedes fantasticament be, i sembla que puguis tornar a caminar unes quantes horetes seguides.

I pel que fa al menjar, aqui a Koh Tao molt millor que fins ara, de fet sembla com molt mes casola i tot. La veritat es que els primers dies per mi va ser una mica dificil, i aixo que m agrada provar ho tot, pero entre la calor, les olors de tot tipus que sents pel carrer se t passa la gana. I tot es tant picant! Ja els hi pots dir non spicy ja! Com si no ho sabessin fer picant. Havieu d haver vist el Ramon com plorava el dia que es fa ficar un tros de bitxo a la boca, quin riure! Ara ja hi estem una mica mes acostumats i de fet aqui a Koh Tao estic disfrutant amb el menjar. Tot i aixo, tinc unes ganes de menjar un bon pa amb tomaquet i pernil....

El dia 25 marxem d aqui per anar a Krabi, a l altre costat de la costa i si podem ens arribarem a veure les Illes Phi Phi, que diuen que son espectaculars! Despres ja cap a Bangkok a passar la ultima nit i fer les ultimes compres.

Una curiositat, l altre dia que ens vem connectar 1/2h a Internet ens va sortir per uns 10 Baths, que aixo vindria a ser uns 2 o 3 centims.

3 comentaris:

Jordi Soldevila ha dit...

Eps parella! ja veig que el viatget l'esteu aprofitant eh?

Ester, llàstima que no hagis pogut fer el submarinisme... mira que aquell tauronet ja et tenia ullat un trosset de la cama eh? :P

Ja tenim ganes que torneu per a veure les fotos! segur que són collonudes!!!

Apa, a seguir disfrutant i a fer-nos enveja!

Jordi Soldevila ha dit...

Per cert, Ramon: que és això de plorar per un bitxet de res? tants sopars a Barcelona entrenant pq. en la primera convocatòria ens fallis? molt malament eh?

ara ja sabem qui pagarà el proper sopar a un Tailandès a Barna :P!!!!

pimpampum ha dit...

Collons quin viatge que feu, aixo es com estar al paradis, nomès falta una cosa, que jo estigui tambe perdut per aquestes illes, vinga ens veiem.

PD. Aqui a Catalunya tambe em tingut taurons!!!